Aktuálna ponuka !!!

 

Kontakt:

 

Stomon, s.r.o.

Považská 89

940 01 Nové Zámky

 

+421 905 769 240

+421 905 629 694

stomon@stomon.sk

::.. Hlavná stránka .. .. O firme .. .. Cenník .. .. Produkty .. .. Činnosti .. .. Referencie .. .. Kontakty ..::

 

Spomaľovacie prahy, výstražné svetlá, podstavce

 

BAMBULA - POZDĹŽNY ODDEĽOVAČ

Pozdĺžny oddeľovač je vhodnou alternatívou horizontálneho značenia. Je určený pre miesta s vysokou frekvenciou dopravy na vyznačenie dočasného vedenia smeru jazdy vozidiel pri prácach na ceste, oddelenie cyklistických cestičiek, oddelenie električkových trás od cestnej komunikácie, oddelenie autobusových zastávok ...

Rozmery: šírka x dĺžka x výška - 130 x 1000 x 45 mm

Hmotnosť: 7 kg

Vyhotovenie:  biela, červená, žltá, čierna

 

BEZPEČNÉ OSTROVČEKY - ČERVENO-BIELE

Bezpečné ostrovčeky sú moderným prvkom v oblasti cestnej premávky. Sú veľmi dobre viditeľné pre vodičov vozidiel z veľkej vzdialenosti, psychologicky ich nútia znížiť rýchlosť zúžením prejazdného profilu cestnej komunikácie. V kombinácii s priechodom pre chodcov ako deliaci stredový ostrovček výrazne pomáhajú zvyšovať bezpečnosť pri prechádzaní chodcov cez cestnú komunikáciu. Ostrovčeky sú vyrobené z recyklátu a sú veľmi jednoducho modelovateľné, dajú sa vybudovať a demontovať v priebehu niekoľkých minút – upevnenie hmoždinami a vrutmi. Krytky vrutov chránia spojovací materiál pred špinou a vodou. Jednotlivé segmenty sú veľmi presné, čo umožňuje veľmi presnú inštaláciu. Vďaka špeciálnej povrchovej úprave, ostrovčeky majú dlhú farebnú stálosť aj napriek tomu, že sú určené pre veľmi frekventované úseky ciest. Vyrábajú sa v troch základných typoch – rohový, krajný a stredový kus. Jednotlivé typy sa dajú skladať v ľubovoľných kombináciách, čím sa dá vyskladať ostrovček rôznych rozmerov.

Vyhotovenie:

  • AN (rohový) – rozmer 500 x 500 x 100 mm, hmotnosť 21 kg

  • AS (krajný) – rozmer 500 x 500 x 100 mm, hmotnosť 24 kg

  • AW (stredový) – rozmer 500 x 500 x 100 mm, hmotnosť 23 kg

BEZPEČNÉ OSTROVČEKY - ŽLTO-ČIERNE

Bezpečné ostrovčeky sú moderným prvkom v oblasti cestnej premávky. Sú veľmi dobre viditeľné pre vodičov vozidiel z veľkej vzdialenosti, psychologicky ich nútia znížiť rýchlosť zúžením prejazdného profilu cestnej komunikácie. V kombinácii s priechodom pre chodcov ako deliaci stredový ostrovček výrazne pomáhajú zvyšovať bezpečnosť pri prechádzaní chodcov cez cestnú komunikáciu. Ostrovčeky sú vyrobené z recyklátu a sú veľmi jednoducho modelovateľné, dajú sa vybudovať a demontovať v priebehu niekoľkých minút – upevnenie hmoždinami a vrutmi. Krytky vrutov chránia spojovací materiál pred špinou a vodou. Jednotlivé segmenty sú veľmi presné, čo umožňuje veľmi presnú inštaláciu. Vďaka špeciálnej povrchovej úprave, ostrovčeky majú dlhú farebnú stálosť aj napriek tomu, že sú určené pre veľmi frekventované úseky ciest. Vyrábajú sa v troch základných typoch – rohový, krajný a stredový kus. Jednotlivé typy sa dajú skladať v ľubovoľných kombináciách, čím sa dá vyskladať ostrovček rôznych rozmerov.

Vyhotovenie:

  • AN/M (rohový) – rozmer 500 x 500 x 100 mm, hmotnosť 21 kg

  • AS/M (krajný) – rozmer 500 x 500 x 100 mm, hmotnosť 24 kg

  • AW/M (stredový) – rozmer 500 x 500 x 100 mm, hmotnosť 23 kg

DOPRAVNÝ KUŽEĽ NEREFLEXNÝ

Dopravné kužele sa používajú najmä na označovanie krátkodobých pohyblivých pracovných miest (napr. pri aplikácii VDZ). Vymedzuje sa nimi plocha, do ktorej je zakázané vchádzať. Dopravné kužele tvoriace pozdĺžnu uzávierku na diaľniciach a na cestách pre motorové vozidlá sa umiestňujú pri dĺžke uzávierky do 500 m v odstupe najviac 18 m a pri uzávierke dlhšej ako 500 m v odstupe najviac 50 m. Na priečnu uzávierku na ostatných PK sú potrebné najmenej tri dopravné kužele, ktoré sa umiestňujú tak, aby ich priečne rozstupy boli 0,6 m až 1 m a pozdĺžne rozstupy 1 m až 2 m.

 

DOPRAVNÝ KUŽEĽ REFLEXNÝ

Dopravné kužele sa používajú najmä na označovanie krátkodobých pohyblivých pracovných miest (napr. pri aplikácii VDZ). Vymedzuje sa nimi plocha, do ktorej je zakázané vchádzať. Dopravné kužele tvoriace pozdĺžnu uzávierku na diaľniciach a na cestách pre motorové vozidlá sa umiestňujú pri dĺžke uzávierky do 500 m v odstupe najviac 18 m a pri uzávierke dlhšej ako 500 m v odstupe najviac 50 m. Na priečnu uzávierku na ostatných PK sú potrebné najmenej tri dopravné kužele, ktoré sa umiestňujú tak, aby ich priečne rozstupy boli 0,6 m až 1 m a pozdĺžne rozstupy 1 m až 2 m.

 

OBRUBNÍK 09

Prenosný Obrubník 09 je prefabrikovaný obrubník z recyklátu, ktorý je určený pre krátkodobé a trvalé použitie na miestnych komunikáciách.

Vhodný je pre budovanie:

  • vodiacich a bezpečnostných pásov do podzemných garáží

  • pre zníženie rýchlosti pri vjazde do nákupného centra

  • okružných križovatiek

  • deliacich ostrovčekov

Výhody použitia:

Prenosný obrubník je vyrobený z recyklátu, ktorý zabezpečuje vyššiu bezpečnosť pri prejazde vozidla. Znižuje riziko priameho nárazu do steny a odstraňuje tvrdé nárazy do betónového obrubníka. V interiéry parkovacích domov slúži prenosný obrubník ako vodiace zariadenie. Oddeľuje plochu vozovky od stien, tým vytvára vhodný polomer pre prejazd vozidla. Svojim farebným prevedením a doplnkovou reflexnou funkciou dokonale spĺňa navigačnú funkciu. Reflexné očká montované na požiadanie sú pasívnym reflexným prvkom, ktorý však po osvetlení vytvára jednoznačnú vodiacu líniu aj v prípade zlyhania vnútorného osvetlenia.

Inštalácia:
Obrubník sa skladá zo segmentov tvaru hranola, ktoré sú navzájom prepojené a do vozovky upevňované pomocou spojovacieho materiálu (skrutka, hmoždina).

Rozmery obrubníka :
prierez rovnostranný lichobežník dĺžka (od osi k osi ) -
440 mm  a horná základňa 160 mm

Hmotnosť: 12 kg
Vyhotovenie:

  • stredový - čierna, červená, biela, žltá

  • koncový - čierna

PARKOVACIA DORAZOVÁ LIŠTA

Parkovacia dorazová lišta je veľmi užitočným pomocníkom pri organizovaní parkovania na otvorenom priestranstve alebo v podzemných garážach. Zabraňuje možným škodám na vozidlách či rôznych objektoch. Inštalácia hmoždinami a vrutmi alebo lepením. Je možnosť aj vytvorenia dočasných parkovacích plôch jednoduchým položením na asfalt či iný povrch bez fixácie. Kvalitná povrchová úprava zabezpečuje dlhú dobu životnosti.

Montáž: hmoždiny a vruty alebo lepením.

Vyhotovenie: biela a žltá farba s kontrastnými nápismi STOP.

 

PLASTOVÁ BARIÉRA

Plastová bariéra EU, ktorá spĺňa najnovšie normy z hľadiska bezpečnosti. Ide o výhodné ekonomické riešenie s dlhou životnosťou. Ľahká práca s bariérami a rýchla manipulácia Vám umožňujú ich jednoduché rozmiestnenie, hmotnosť cca 18 kg. Otočný podstavec je súčasťou bariéry, žiadne ďalšie podstavce nie sú potrebné. Štandardná dĺžka je 2,0 m, štandardná farba – biela alebo oranžová. Bariéry sú štandardne dodávané s reflexnou fóliou 3M EG, na objednávku je možné bariéry polepiť aj fóliami vyššej triedy. Možnosť upevnenia tzv. blikačov - eko svetiel, takže na zvýšenie bezpečnosti nie je potrebná elektrická prípojka.

 

SPOMAĽOVACÍ PRAH - TYP I

Ide o základný model spomaľovacieho prahu, ktorý je vyrobený z recyklovanej gumy a skladá sa zo stredových a koncových kusov. Žltý kus je farbený, jednotlivé segmenty nie sú vzájomne prepojené. Každý kus obsahuje z oboch strán reflexné prvky, ktoré zvyšujú jeho viditeľnosť v noci.  Jednotlivé segmenty sa upevňujú do vozovky sadou vrutov s hmoždinami (nie sú súčasťou ceny).

Farebná škála:  žltý a čierny

Výška:

50 mm – prejazdná rýchlosť  cca 20 –30 km/h

Rozmery:

koncový kus – 400 x 200 mm, hmotnosť 2,5 kg

stredový kus – 400 x 500 mm, hmotnosť 10 kg

 

SPOMAĽOVACÍ PRAH - TYP II

Spomaľovací prah rozdeľujeme na začiatočný, stredový a koncový kus. Každý kus obsahuje z oboch strán reflexné očká, ktoré zvyšujú jeho viditeľnosť v noci. Spomaľovacie prahy sú navzájom prepojené, čím je zabezpečená vysoká stabilita prahu ako celku po inštalácii. Jednotlivé segmenty sa upevňujú do vozovky sadou vrutov s hmoždinami (nie sú súčasťou ceny).

Farebná škála: žltý a čierny

Výška: 30 mm - prejazdná rýchlosť cca 40-50 km/h, 50 mm - prejazdná rýchlosť cca 20-30 km/h, 75 mm - prejazdná rýchlosť cca 10 km/h.

 

VÝSTRAŽNÉ SVETLO

Oranžové výstražné svetlo je vhodné na upozornenie výkopov či dočasných pracovísk za zníženej viditeľnosti a v noci. Umiestňuje sa na plastové Z4, kužele, zábrany alebo stĺpiky. 2 režimy - trvalé svietenie alebo blikanie. Svetelný senzor sa spína len v noci alebo pri zníženej viditeľnosti. Na prevádzku sú potrebné 2 ks batérií (nie sú súčasťou ceny) so životnosťou cca 50 dní.

 

BATÉRIA DO VÝSTRAŽNÉHO SVETLA

Batéria do výstražného svetla - jednorazová.

 

KĽÚČ K VÝSTRAŽNÉMU SVETLU

Plastový - kovový kľúč slúži pre montáž výstražného svetla na nosič, na otvorenie a uzatvorenie priestoru pre batérie ako aj na samotné spúšťanie svetla a zmenu režimu (blikanie, trvalé svietenie).

 

DOPRAVNÝ POLICAJT

Dopravný policajt dohliadne na všetky vozidlá 24 hodín denne.

 

GUMOVÝ PODSTAVEC

Gumový podstavec je vyrobený z gumového recyklátu a používa sa na upevnenie podperných stĺpikov prenosných zvislých dopravných značení a dopravných značení (zábrana, smerovacie dosky, vodiace dosky, zábradlie, plot a pod.). Podstavec leží voľne na pozemnej komunikácii, chodníku alebo na komunikácii pre cyklistov a musí sa zvoliť tak, aby sa zabezpečila požadovaná stabilita prenosného zvislého dopravného značenia, alebo dopravného značenia. Podstavec má hmotnosť 28 kg a pôdorys s rozmermi cca 0,9 m x 0,45 m. Je vhodný na umiestnenie stĺpikov s rozmermi 40 x 40 mm, 60 x 60 mm a Ø 40, 50 a 60 mm.

 

RETROREFLEXNÉ OKO - "KYKLOP"

Reflexné oko typ "KERB MARKER". Tento typ reflexného oka sa predáva na slovenskom trhu pod obchodným názvom KYKLOP O a bol vyvinutý špeciálne pre inštaláciu do všetkých typov obrubníkov z betónu, ktoré sú umiestnené pri vozovke. Používajú sa pri budovaní stredových ostrovčekov, kruhových objazdoch a pre inštaláciu do asfaltových chodníkov.

Reflexné oko typ "ROADMARKERS". Tento typ reflexného oka sa predáva na slovenskom trhu pod obchodným názvom KYKLOP V1 a V2. Bol vyvinutý pre inštaláciu priamo do asfaltu na zvýraznenie stredových a vodiacich čiar vozovky. Prvky sa líšia vyčnievajúcou kupolou vrchnej časti: zrezaná (V1) je pre stredovú čiaru, oblá (V2) pre krajnicu.
Optický princíp

Prvky fungujú na princípe mačacích očí, pri ktorom sa dopadajúce svetlo viaže na vyčnievajúcu kupolu vrchnej časti prvku. Svetlo sa odráža späť pomocou zrkadla umiestneného na spodnej časti oka. To odrazí dopadajúce svetlo späť cez kupolu ako svetelnú vlnu.

Farebné prevedenie:

  • biela

  • žltá

  • jantárová

  • červená

  • zelená

  • modrá

Charakteristika materiálu:

Tvrdené sklo použité pri výrobe zabezpečuje prvku odolnosť voči:

  • Odštiepeniu časti prvku

  • Obrusovaniu

  • Poškrabaniu

  • UV žiareniu

Počasie ani iné poveternostné vplyvy neovplyvňujú žiadnu z optických funkcií prvku, ktorý má výborné samočistiace schopnosti.
Technické parametre:

"Kyklop O" "Kyklop V1 a V2"
Váha: 150 g 400 g / 475 g
Materiál: tvrdené optické sklo tvrdené optické sklo
Odolnosť voči tlaku: 12 ton / 25 joule 35 ton / 25 joule
Optická účinnosť: 80 mcd/lux 390 / 300 mcd/lux
Vyžarovanie: 360° 360° / 180°
Upevnenie: Tesnenie z kaučuku, horúci asfalt, živica.

2016 © STOMON, s.r.o.

Našimi partnermi sú spoločnosti:

LIONPRINT a TRAFFIC-CAPITAL